من و تو

متن و اس ام اس عاشقانه تیر 94 + love عکس عاشقانه زیبا

برگشته ای…اما…


خیانتی که کردی ستون اعتمادم را شکسته است..


میخواهم باورت کنم..


خودت را..


حرفهایت را…


اما هر لحظه گذشته جلوی چشمم هست…


میخواهم بروم..اما نبودت.نابودم میکند…


یکی بگوید چه کنم؟؟؟؟


من عاااااشققققممممممم..


عاشق کسی که یکبار تمام عشق و اعتمادم را ویران کرد.


میخواهم داشته باشمش اما..میترسم…!!!


میترسم از.

 

....خیانت دوباره اش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 21 آبان 1394برچسب:جملات عاشقانه، منو تو, :: 20:45 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید